Bijna terug naar huis!

29 maart 2020 - Hua Hin, Thailand

Gelukkig geen meldingen meer vanuit KLM of Thai Air over de tickets. We hebben vannacht ook online kunnen inchecken voor de vlucht van Bangkok naar London en voor Londen naar Amsterdam. Het kan dus bijna niet meer misgaan!

We merken dat veel andere toeristen in paniek zijn over hun terugvlucht naar huis, zeker omdat de datum van 1 april snel nadert en dan komt zo goed als alles aan vliegverkeer stil te liggen. Het gesprek gaat (logischerwijs) nergens anders meer over.

Gisteravond hebben we alvast de taxi geregeld naar Bangkok. Die zal ons vanavond om 19:00 uur bij het hotel komen ophalen. Het is ongeveer 4 uur rijden naar de luchthaven.

We plannen iets ruimer dan normaal. Ook omdat we gehoord hebben van andere Nederlanders die al weg zijn, dat er roadblocks zijn. Als het goed is geven deze weinig vertraging, maar je weet maar nooit. Deze vlucht gaan we hoe dan ook niet missen!

1. Esmiralda Van Kortenhof:
    He schatjes,
    Krijg gewoon kippenvel als ik dit lees.
    Jullie hebben dus echt geluk gehad met deze vlucht. Het is jullie gegund.
    Hoe kut deze terug reis ook gaat worden, denk maar aan je eigen veilige huisje.
    Tot snel, love you
    Dikke kus en knuffel van tante Es.
  2. Janke Steggerda:
    29 maart 2020
    Wat fijn dat de vlucht door gaat. Heerlijk als we jullie weer thuis hebben. Het wordt
    Een moeilijke reis voor de kids maar ook voor jullie. Maar toch een hele goede reis. Liefs pa en ma
  3. Inge Van Kortenhof:
    29 maart 2020
    Wij kunnen niet wachten tot jullie weer in Nederland zijn ,denk alleen maar
    als jullie in het vliegtuig zitten of over moeten stappen ,
    We zijn bijna thuis dat helpt jullie er door heen,
    Goede reis lieve schatten 💕💟😍
  4. Ellen kaleveld/Chris:
    29 maart 2020
    Wat fijn dat alles nog doorgaat, blij als jullie weer thuis zijn en jullie vast ook
    Hele goede terug reis gewenst en tot snel .
    Liefs , Chris, Ellen, Kim en Jessie xxxx