Corona update 23 maart 2020

23 maart 2020 - Hua Hin, Thailand

Dank voor jullie berichtjes. Erg lief. We redden ons nog goed gelukkig.

Vandaag nog niet veel meer info over de terugreis zelf.

Waar wij helaas al bang voor waren, is hier nu ook gebeurt. Het aantal mensen met Corona neemt hier in rap tempo toe. Dat betekent dat ze ook hier in Thailand maatregelen gaan nemen. In Bangkok is sinds zondag alles dicht, restaurants, winkelcentra, (hotel)zwembaden, etc. Alleen de supermarkten mogen nog open blijven en dus is ook hier iedereen aan het hamsteren geslagen.

Wij zouden de laatste 2 dagen van onze reis in Bangkok verblijven, zodat we dichtbij de luchthaven zouden zitten. Wij hebben echter direct ons hotel daar geannuleerd, want we kunnen in Bangkok ook geen kant meer op.

We zitten nu in Hua Hin (4 uur rijden vanaf Bangkok) en we blijven voorlopig nu maar hier.

Maar ook hier gaat langzamerhand alles op slot. Avondmarkten zijn afgelast, winkels sluiten en hotels raken leeg.

Het hotel waar we nu verblijven heeft helaas de de kidsclub (indoor speelpaleis), de skybar en de fitnessruimte moeten sluiten. Het is niet anders. Gelukkig is het waterpark nog gewoon open. De vraag is echter nog voor hoe lang.

We zitten nu 72 uur voor de officiële terugvlucht en hebben KLM weer aangeschreven. Nu weer wachten op reactie.

1. Esmiralda Van Kortenhof:
    23 maart 2020
    Jeetje wat balen allemaal.
    Zo hadden jullie de vakantie niet willen afsluiten.
    Sterkte in deze rare situatie.
    Ik denk aan jullie, rustig aan.
    Geniet nog even van het zonnetje en het zwembad.
    Kus en knuffel van tante Es
  2. Ellen kaleveld/Chris:
    23 maart 2020
    Hopelijk krijgen jullie snel bericht wanneer jullie terug kunnen.
    Hou jullie taai.
    Liefs van ons