Daniel Steggerda

Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Over mij is in dit geval een over ‘ons’ omdat we als gezin deze reis maken en beleven. Wij zijn met z’n viertjes en ons gezin bestaat uit papa (Daniel), mama (Jolanda) en de kids Dewi (4) en Thijs (2).

Over mijn reis

Een reis als dit maak je niet zomaar. We wilden graag voordat Dewi leerplichtig is nog gezamenlijk een mooie reis maken.  Vooraf veel gezocht naar landen en mogelijkheden. Thailand bleef terugkomen als favoriet.  Niet alleen omdat we er samen al eerder zijn geweest, maar ook omdat het land erg goed bereisbaar is met kinderen. Ook kostentechnisch is Thailand erg geschikt. Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt.
Na lang zoeken en afwegen zijn we tot deze route gekomen:

Start in Bangkok. Enkele dagen in de buurt van Khaosan Road. Dan door naar Krabi (Ao Nang). Een ruime week chillen en genieten van de mooie stranden. Als laatste stop Hua Hin. Hier nog een kleine week vertoeven en afsluiten met een resort met mooi waterpartij voor de kids.